ما برای ارائهی شفافتر خدماتمون و همینطور بالا بردن کیفیت کاری، قوانین مشخصی برای ارائهی محصولات داریم. لطفا، خواهشمندیم پیش از خرید و یا استفاده از خدمات و محصولات ما، این قوانین رو مطالعه بفرمایید.
قوانین
خریدار گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده ازمحصولات و خدمات ای سافت به دقت ملاحظه فرمایید.
در ابتدا، توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ما از سوی کاربر است.
قوانین پشتیبانی محصولات
محصولات ارائه شدهی ای سافت، همگی به صورت کاملا حرفهای، تولید و منتشر شدهاند و هرگز از محصولات نامعتبر استفاده نشده و محصولات اختصاصی تولیدی نیز، کاملا توسط تیم کاملا حرفهای و ایرانی، ساخته میشوند و از لحاظ کیفی و فنی، دارای بالاترین استانداردها هستند. همگی محصولات بارها و بارها تست و بررسی شده و بدون هیچگونه مشکلی، برای فروش ارائه میگردد، در صورت بروز مشکل، با گزارش آن، در سریعترین زمان ممکن، برای محصولات بروزرسانی صادر میشود
خریدار گرامی پشتیبانی رایگان محصولات ای سافت فقط به مدت مقرر از تاریخ خرید انجام میگردد. پس از آن، انجام پشتیبانی، با دریافت هزینه، انجام خواهد شد.
پشتیبانی رایگان یعنی راهنمایی و توضیحات لازم در رابطه با امکانات جهت استفاده خریدار از محصول خریداری شده میباشد.
هر گونه نصب، افزودن ویژگی دلخواه به محصول، تغییر در عملکرد و همچنین هماهنگسازی ها، جزو خدمات سفارشی ما میباشد که با دریافت هزینه، انجام خواهد شد.
ای سافت، موظف به آموزش های غیرمربوطه در محصولات و یا تغییرات کلی نمیباشد. در تمامی محصولات، فایلهای آموزشی قرار دارند که کاربران محترم، میتوانند برای مدیریت و استفادهی بهینهتر، از آنها استفاده کنند.
هزینه پرداختی شما در حین خرید ، صرفاً مبلغ خرید محصول ارائه شده از طرف ای سافت میباشد که با عنوان مربوطه هر محصول نامیده میشود و هیچ ربطی به خدمات پشتیبانی شرکت نداشته و ما هیچ تعهدی از بابت پشتیبانی رایگان (به استثناء مدت مقرر مشخص شده پس از خرید) نداریم.
حداقل زمان پاسخگویی به درخواستهای پشتیبانی 1 الی 72 ساعت کاری میباشد. و به درخواستهای خارج از ساعات کاری و روز های کاری در ساعت و روز کاری پیش رو پاسخگویی خواهد شد.
پس از خرید شما محصول دارای مدت زمان محدودی لینک های مورد نظر آن برای کاربر فعال است و پس از آن لینک ها غیرقابل تمدید است(فقط آپدیت های بعدی را مشتری دریافت میکند)
ساعات پاسخگویی و کاری پشتیبانی همه روزه 10 الی 16 و پنجشنبه ها 10 الی 12 میباشد.
هرگونه درخواست مبنی بر تغییرات محصولات، از حالتی که ای سافت آن را ارائه نموده جزو خدمات سفارشی سازی محسوب شده و این موارد بعد از بررسی و برآورد هزینه، با اخذ هزینهی مربوطه، انجام خواهد شد.
هرگونه مشکلات مربوط به هاست ، نوع هاست ، قطعی هاست ، مشکلات دامنه ، ناسازگاری محصولات با هاست مشتری ، مشکلات وردپرس ، قدیمی بودن نسخه وردپرس ، آپدیت وردپرس ، دست کاری کدها و فایلهای یا افزونه از طرف مشتری و غیره … جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد . و لطفا از ارسال درخواستها در این موضوعات خودداری نمایید.
هرگونه منصرف شدن بی دلیل از خرید محصولات در سایت غیرقابل قبول میباشد زیرا فایلها و محصولات کاملا تست شده و تایید شده در تیم ای سافت هستند پس قبل از خرید محصول مربوطه اگر سوالی در رابطه با آن محصول دارید از پشتیبانی سایت بپرسید.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی و رسمی در جمهوری اسلامی ایران است.
آپدیت محصولات همواره در کوتاه ترین زمان ارسال میگردد و تیکت هایی که به جهت یادآوری آپدیت محصولات ارسال میشود بدون پاسخ بسته خواهد شد.
قوانین فوق می تواند بسته به شرایط بدون اطلاع قبلی تغییر کند.